7 клас уроки



Уважно перегляньте відеоурок вчителя інформатики О. Пасічник "Цикли з умовами"





Розгалуження








Інформатика 7 клас 


Завантажити програму Python  https://www.python.org/ftp/python/3.8.2/python-3.8.2.exe

або зайти на сайт https://www.python.org/downloads/

Працювати з програмою он-лайн: 

https://repl.it/languages/python3

Пайтон для мобільного телефону. Завантажити програму на телефон : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.iiec.pydroid3&hl=uk

Порядок створення файлу програми:
1. Пуск, всі програми, Пайтон, IDLE

Посібник

Тест Пайтон










Тема 3. Алгоритми та програми

Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Урок 18. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Інструктаж з БЖД.   Практична робота 4.



Урок 19. Поняття змінної та її значення.

Урок 20. Інструктаж з БЖД.  Практична робота 5. Арифметичні операції та вирази. Розробка діалогових програм.


Урок 21. Інструктаж з БЖД.  Практична робота 6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.


Урок 22. Створення моделей для розв’язування задач.


Урок 23. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.


Урок 24. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Урок 25. Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.

Урок 26. Програмування випадкових процесів.

Урок 27. Інструктаж з БЖД.  Практична робота 7. Створення ігрового проекту.

Урок 28.  Контрольна робота №2 з теми «Алгоритми та програми»

Інструктаж з БЖД.  Практична робота 6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.

 



Моделювання 


Вправа 1. Використання моделей людьми.
Завдання. За матеріалами веб-сторінки Шкала масштабів Всесвіту знайди підтвердження причин використання людьми моделей. Доповни відповідну інформаційну модель у середовищі текстового процесора, користуючись шаблоном Побудова_моделей.

1.     Завантаж із папки:
D:\Навчання\7 клас\Урок 17\
шаблон Побудова_моделей.dotx. Поміркуй, які зображення можуть підтверджувати запропоновані причини використання людьми моделей замість реальних об’єктів.
2.     Скористайся матеріалами веб-сторінки Шкала масштабів Всесвіту
для пошуку потрібних зображень. Для цього спершу за вказаною адресою ознайомся із правилами роботи з веб-сторінкою.

3.     Запусти модель шкали масштабів Всесвіту.
4.     Знайди потрібні зображення. Скопіюй зображення в буфер обміну та додай їх до текстового документа. Повторюй зазначену дію доти, доки інформаційна модель відповіді не буде побудована.
5.     Збережи файл під іменем Модель власної структури папок:
E:\7-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 17\

Вправа 1. Атлас людини.
Завдання. Визначте, які засоби онлайнового сервісу ZygoteBody підтверджують те, що це середовище реалізує наочну графічну комп'ютерну модель анатомії людини.

6.     У полі адреси браузера введіть zygotebody.com та дочекайтесь завантаження онлайнового середовища.
7.     У списку компонентів оберіть стать моделі людини.
                                                
8.     Рухайте повзунком на панелі відображення систем органів, яка задає рівні глибини проникнення: від покривної системи – до нервової.
9.     Управляйте процесом перегляду моделі: повертайте модель за допомогою стрілок  у вікні середовища або скористайтесь відповідними клавішами клавіатури; змінюйте розмір моделі за допомогою інструментів масштабування  або коліщатка миші.
10. Розгляньте відео про додаткові можливості зареєстрованого користувача сервісу в пробній чи придбаній версії, наприклад, відео про додаткові інструменти 
11. Зробіть висновок за умовою завдання та завершіть роботу із середовищем.
12. Закрийте всі відкриті вікна.

13. Повідомте вчителя про завершення роботи.

Практична робота №4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.  

 Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар