Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Практична робота 5.
Тести до уроку 21
Завдання. Розробити проєкт «Virus» в якому:
1. Намалювати та створити скрипт для спрайта1 (далі - Гравець), яким
може керувати користувач за допомогою стрілок або wasd.
2. Намалювати та створити скрипт для спрайти2-5(далі Віруси), які
рухаються хаотично по екрані.
3. Доповнити скриптами, який надає змогу Гравцю «поїдати» Віруси.
Віруси зникають та появляються через певний час.
a. *Доповнити можливістю збільшувати(зменшувати) розмір Гравця.
b. **Доповнити Вірусом-вбивцею, який може «З’їсти» Гравця.
c. ***Доповнити ботами(Клітинами), яких має захистити Гравець.
4. Доповнити власними скриптами за бажанням та зберегти, або
опублікувати.
Завдання №1
Презентація
“Тварини- рекордсмени”
Створити
нову презентацію. “Файл”
ð “Створити” ð “Нова
презентація”.
Як
зробити свою тему оформлення. Обрати “Вигляд” ð “Зразок
слайда”.
Обрати
зразок титульного слайду, натиснути праву кнопку миші, обрати “Формат
тла” ð “Рисунок
або текстура” ð “Файл”,
з папки, де збережені малюнки вибрати файл “титульний слайд.jpg”, а потім – “Закрити”.
Теж
саме зробити для макету “Заголовок
та об’єкт”, тільки форматом
тла буде файл “фон для
презентації”.
Текст для презентації є під кожним слайдом в даному файлі, його
просто необхідно копіювати та вставляти у відповідні слайди.
Слайд 1
Макет “Титульний слайд”. Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”
Титульний слайд ”.
Заголовок: “Тварини-рекордсмени”,
шрифт «Calibri»,
60 pt.
Підзаголовок – Роботу виконав: учень(ця) 2(6)_ класу
гімназії №2 м. Хмельницького
Слайд
1
Слайд
2
Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”Пустий
лист”.
Для
того, щоб вставити текст змісту, необхідно обрати “Вставлення” ð
“Текстове поле”, а для слова “ЗМІСТ” - теж саме “текстове поле”, а потім прямокутник із
текстовим полем розвернути на 90 градусів за годинниковою стрілкою.
Текст для копіювання:
Найвища тварина
Найсильніша тварина
Найшвидша тварина
Найбільша тварина
Найстаріша тварина
Найповільніша тварина
З третього по восьмий слайди: Макет”ð”Заголовок
і об’єкт”.
Текст
заголовків: «Calibri», 44 pt. Текст
вирівнюється по ширині.
Рисунки мають оформлення (формат, проста
рамка, біла, в останньому - прямокутник з розмити краями).
Рисунки
містяться у тій папці, де ви завантажили завдання з архівом.
Слайд №3
Текст для
копіювання:
Найвища тварина
Жирафа - найвища тварина на суші! Це ходяча вежа в 6
м!
У жирафи півметровий язик, яким можна прилизати
брівки.
На 100-метрівці жирафа обганяє коня - 55 км/год.! Один
крок жирафа - 4-10 метрів.
Жирафа може не пити кілька тижнів, а за один раз може
випити 3-4 відра води.
На панелі
інструментів обираємо маркований список.
Для того, щоб вставити рисунок,
необхідно обрати “Вставлення”
ð “Рисунок”
та обрати папку з рисунками. На інших слайдах дії з рисунками виконуються
аналогічно.
Слайд №4
Текст
для копіювання:
Найсильніша тварина
Індійський слон
піднімає вантажі більші,
ніж його вага. Слон здатний підняти кілька тонн. Це дійсно багато, так як він
здатний підняти вантаж більший за власну вагу в 1,7 рази.
Слайд №5
Текст
для копіювання:
Найшвидша
тварина
Гепард
здатний розвивати швидкість до 92 км/год. Як і всі малі кішки, гепарди можуть
муркотіти.
Приручених
гепардів у минулому часто використовували для полювання на антилоп.
Слайд №6
Текст
для копіювання:
Найбільша
тварина
Кит
На
його язику, який важить до 4 тонн, може вміститися близько 50 чоловік -
футбольна команда у повному складі разом з тренерами, запасними гравцями та обслуговуючим
персоналом.
Слайд №7
Текст для копіювання:
Найстаріша
тварина
Галапагоська
гігантська черепаха
Може прожити більше 175
років. Однак серед найстаріших тварин є
такі представники як океанічний венус - молюск, який дожив до 405 років!
Слайд №8
Текст для копіювання:
Лінивець
У
тілі лінивця всього 20% м’язів. Для порівняння, в тілі зрілої людини м’язи
займають 35-50%. Але при цьому лінивці дуже сильні, вони можуть висіти вниз
головою, не змінюючи положення, більше доби.
* Для назви слайду скопіюйте з попереднього та змініть
перше слово (“найповільніша”).
Слайд №9
Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”Пустий
лист”.
Вставити рисунки
на слайд, відкоригувати їх взаємне розташування: “Перенести
на передній план”
або “Перенести на задній план”.
Текст
вставляється через “Вставлення” ð “Тестове поле”.
Текст для копіювання:
Дякую за увагу!
ТЕСТ Комп'ютерна графіка
Тема 3. Алгоритми
та програми
Підручник Інформатика
: підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2019. — 128 с.
: іл.
Робочий зошит є частиною навчального комплекту до
підручника «Інформатика. 6 клас» (автори: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.
Чернікова, В.В. Шакотько).
Урок 18. Поняття
про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.1 ст 81-84, завдання 1, ст. 89. Робочий зошит. Урок 19.
Урок 19. Інструктаж
з БЖД. Практична робота №7. Створення програмних об’єктів.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.1 ст 84-88, завдання 4, ст. 90. Робочий зошит. Урок 19.
Урок 20. Редагування
програмних об’єктів.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.1 ст 84-88, завдання 4, ст. 90. Робочий зошит. Урок 20.
Урок 21. Поняття
події. Види подій.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.2 ст 90-91, завдання 2, ст. 99. Робочий зошит. Урок 21.
Урок 22. Інструктаж
з БЖД. Практична робота №8. Програмне опрацювання події.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.2 ст 90-99, завдання 3, ст. 99. Робочий зошит. Урок 22.
Урок 23. Інструктаж
з БЖД. Практична робота №9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.2 ст 90-99, завдання 7, ст. 99. Робочий зошит. Урок 23.
Урок 24. Програмування
процесів з повторенням і розгалуженням.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.3 ст 100-104, завдання 3, ст. 108. Робочий зошит. Урок 24.
Урок 25. Вкладені
алгоритмічні структури розгалуження.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.3 ст 100-108, завдання 5, ст. 108. Робочий зошит. Урок 25.
Урок 26. Вкладені
алгоритмічні структури повторення.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.3 ст 100-104, завдання 6, ст. 108. Робочий зошит. Урок 26.
Урок 27. Інструктаж
з БЖД. Практична робота №10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та
розгалуження.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.3 ст 100-104, завдання 7, ст. 108. Робочий зошит. Урок 27.
Урок 28. Комбінування
вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.4 ст 109-115, завдання 3, ст. 118. Робочий зошит. Урок 28.
Урок 29.
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.4 ст 109-115, завдання 5, ст. 118. Робочий зошит. Урок 29.
Урок 30. Підготовка
вхідних даних та тестування програм.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.4 ст 109-115, завдання 6, ст. 118. Робочий зошит. Урок 30.
Урок 31. Вибір теми проекту та формування груп.
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункт 3.4 ст 109-115, завдання 8, ст. 118. Робочий зошит. Урок 30.
Урок 32. Контрольна робота №2 з теми «Алгоритми та програми»
Домашнє завдання. Опрацювати розділ 3, пункти 3.1- 3.4 Робочий зошит. Урок 31 (підсумковий).
Урок 33. Пошук
інформаційних матеріалів. Аналіз та систематизація відомостей.
Урок 34. Створення
інформаційного продукту проекту. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 35. Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік.
Тести
Урок № 17. Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Створення програмних обєктів
За кожну правильну відповідь учень отримує 1 бал. Час на роздуми не обмежений. В кінці тесту передбачене виставлення оцінки за 12-бальною шкалою.
Код програми досить простий і являє собою звичайну процедуру слідування, тому запитання і відповіді до них дуже легко змінити і застосувати новий тест для перевірки рівня знань учнів з іншої теми чи, навіть, предмету. (Мал.4)
Це саме тестування можна реалізувати в іншій формі, наприклад, у вигляді тесту з вибором правильної відповіді із трьох можливих.
Урок №6 . Інструктаж
з БЖД. Практична робота №2. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
Презентація
“Тварини- рекордсмени”
Створити
нову презентацію. “Файл”
ð “Створити” ð “Нова
презентація”.
Як
зробити свою тему оформлення. Обрати “Вигляд” ð “Зразок
слайда”.
Обрати
зразок титульного слайду, натиснути праву кнопку миші, обрати “Формат
тла” ð “Рисунок
або текстура” ð “Файл”,
з папки, де збережені малюнки вибрати файл “титульний слайд.jpg”, а потім – “Закрити”.
Теж
саме зробити для макету “Заголовок
та об’єкт”, тільки форматом
тла буде файл “фон для
презентації”.
Текст для презентації є під кожним слайдом в даному файлі, його
просто необхідно копіювати та вставляти у відповідні слайди.
Слайд 1
Макет “Титульний слайд”. Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”
Титульний слайд ”.
Заголовок: “Тварини-рекордсмени”,
шрифт «Calibri»,
60 pt.
Підзаголовок – Роботу виконав: учень(ця) 2(6)_ класу
гімназії №2 м. Хмельницького
Слайд
1
Слайд
2
Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”Пустий
лист”.
Для
того, щоб вставити текст змісту, необхідно обрати “Вставлення” ð
“Текстове поле”, а для слова “ЗМІСТ” - теж саме “текстове поле”, а потім прямокутник із
текстовим полем розвернути на 90 градусів за годинниковою стрілкою.
Текст для копіювання:
Найвища тварина
Найсильніша тварина
Найшвидша тварина
Найбільша тварина
Найстаріша тварина
Найповільніша тварина
З третього по восьмий слайди: Макет”ð”Заголовок
і об’єкт”.
Текст
заголовків: «Calibri», 44 pt. Текст
вирівнюється по ширині.
Рисунки мають оформлення (формат, проста
рамка, біла, в останньому - прямокутник з розмити краями).
Рисунки
містяться у тій папці, де ви завантажили завдання з архівом.
Слайд №3
Текст для
копіювання:
Найвища тварина
Жирафа - найвища тварина на суші! Це ходяча вежа в 6
м!
У жирафи півметровий язик, яким можна прилизати
брівки.
На 100-метрівці жирафа обганяє коня - 55 км/год.! Один
крок жирафа - 4-10 метрів.
Жирафа може не пити кілька тижнів, а за один раз може
випити 3-4 відра води.
На панелі
інструментів обираємо маркований список.
Для того, щоб вставити рисунок,
необхідно обрати “Вставлення”
ð “Рисунок”
та обрати папку з рисунками. На інших слайдах дії з рисунками виконуються
аналогічно.
Слайд №4
Текст
для копіювання:
Найсильніша тварина
Індійський слон
піднімає вантажі більші,
ніж його вага. Слон здатний підняти кілька тонн. Це дійсно багато, так як він
здатний підняти вантаж більший за власну вагу в 1,7 рази.
Слайд №5
Текст
для копіювання:
Найшвидша
тварина
Гепард
здатний розвивати швидкість до 92 км/год. Як і всі малі кішки, гепарди можуть
муркотіти.
Приручених
гепардів у минулому часто використовували для полювання на антилоп.
Слайд №6
Текст
для копіювання:
Найбільша
тварина
Кит
На
його язику, який важить до 4 тонн, може вміститися близько 50 чоловік -
футбольна команда у повному складі разом з тренерами, запасними гравцями та обслуговуючим
персоналом.
Слайд №7
Текст для копіювання:
Найстаріша
тварина
Галапагоська
гігантська черепаха
Може прожити більше 175
років. Однак серед найстаріших тварин є
такі представники як океанічний венус - молюск, який дожив до 405 років!
Слайд №8
Текст для копіювання:
Лінивець
У
тілі лінивця всього 20% м’язів. Для порівняння, в тілі зрілої людини м’язи
займають 35-50%. Але при цьому лінивці дуже сильні, вони можуть висіти вниз
головою, не змінюючи положення, більше доби.
* Для назви слайду скопіюйте з попереднього та змініть
перше слово (“найповільніша”).
Слайд №9
Для вибору макету
клацнути на слайді правою кнопкою миші та обрати “Макет”ð”Пустий
лист”.
Вставити рисунки
на слайд, відкоригувати їх взаємне розташування: “Перенести
на передній план”
або “Перенести на задній план”.
Текст
вставляється через “Вставлення” ð “Тестове поле”.
Текст для копіювання:
Дякую за увагу!
ТЕСТ Комп'ютерна графіка
Тема 3. Алгоритми та програми
Підручник Інформатика : підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2019. — 128 с. : іл.
Урок 19. Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Створення програмних об’єктів.
Урок 22. Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Програмне опрацювання події.
Урок 23. Інструктаж з БЖД. Практична робота №9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Урок 24. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Урок 27. Інструктаж з БЖД. Практична робота №10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Урок 28. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.
Урок 29. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.
Урок 30. Підготовка вхідних даних та тестування програм.
Урок 31. Вибір теми проекту та формування груп.
Урок 32. Контрольна робота №2 з теми «Алгоритми та програми»
Урок 33. Пошук інформаційних матеріалів. Аналіз та систематизація відомостей.
Урок 34. Створення інформаційного продукту проекту. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Тести
Урок № 17. Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Створення програмних обєктів
Немає коментарів:
Дописати коментар