9 клас уроки


Практична робота в БД



Урок 29 

Електронна таблиця Microsoft Excel Тест


Тема: "Створення елементарних таблиць, побудова діаграм" 

Мета:  Оволодіти навиками створення та форматування електронних таблиць. Ознайомитися з технологією побудови діаграм. 


Лабораторна робота складається з трьох завдань, при виконанні яких студент одержує практичні навики роботи з MS EXCEL. Кожне завдання виконується на окремому листі книги. Книзі привласнюється ім'я –  прізвище студента.  

Після виконання всіх трьох завдань оформляється звіт наступної структури:


  1. Титульна сторінка

  2. Зміст

  3. Завдання 1

  4. Завдання 2

  5. Завдання 3


Завдання 1.  „Форматування таблиць, Автосума, Майстер діаграм”


  1. Завантажити ЕХСЕL. 

  2. Дати назву листу 1: „Зарплата” (контекстне меню листа - "Переименовать"); задати колір ярличка: жовтий.


  1. Створити  таблицю  "Відомість  нарахування  заробітної  плати" наступного виду:



A

B

C

D

E

F

G

1

Відомість нарахування заробітної плати за січень 2009 року

2

Прізвище та ініціали

Нарахо-вано, грн.

Прибутковий податок, грн.

Пенсійний фонд, грн.

Фонд соціального страхування, грн.

Всього утримано, грн.

До виплати, грн.

3

Андрієвич Р.М.

2143,45

?

?

?

?

?

4

Берзін О.М.

1156,35






5

Вержба С.О.

988,32






6

Захарченко С.І.

897,72






7

Миренко П.Л.

3067,14







. . .

. . .






14

Всього


?

?

?

?

?


  1. Для зміни ширини колонки покажчик миші розташувати на межі між ідентифікаторами колонок, натиснути ліву кнопку миші та, утримуючи її змінити розмір колонки. 

Таким же чином змінюється висота рядка. 

Або при виділеному стовпчику виконати команду "Формат" - "Столбец" - "Ширина

(при виділеному рядку виконати "Формат" - "Строка" - "Высота").

  1. В таблицю додати  прізвища (в комірки А8 : А13). 

  2. До колонки В ввести нараховані суми.


  1. Ввести розрахункові формули утримань та суми до виплати для першого робітника:

  • прибутковий податок визначити в розмірі  15% від нарахованої суми, наприклад комірка СЗ задається формулою =ВЗ*15/100 (або =В3*0,15)

  • податки до пенсійного  фонду  2%:  наприклад комірка DЗ задається формулою =ВЗ*2/100 (або =В3*0,02)

  • до Фонду соціального страхування – 1% від нарахованої суми

  • всього утримано визначити як суму податків (підрахувати за допомогою кнопки "Автосумма)

  • суму до виплати визначити як різницю між нарахованою сумою та сумою всіх утримань.


  1. Введені розрахункові формули для першого працівника в списку  скопіювати для решти працівників. 

Для цього виділити діапазон чарунок СЗ:GЗ, мишу встановити на маркер автозаповнення, щоб покажчик миші прийняв вигляд +, натиснути ліву кнопку миші та, утримуючи її перетягнути на діапазон клітинок С4:G13

  1. За допомогою кнопки Автосумма підрахувати загальні суми
    нарахувань,  усіх видів утримань та суму до виплати.


  1. Побудувати діаграму, на якій відобразити види нарахувань та утримань будь якого робітника. Роботу здійснювати за наступною послідовністю:

  • виділити діапазон   комірок,   в яких знаходяться початкові данні,  включаючи   підписи   до   них  (це   діапазон комірок   А2:Е13)

  • натиснути кнопку "Мастер диаграмм"

  • вибрати   тип   діаграми   "Гистограмма" - "Объемный   вариант обычной гистограммы". 

  • відмітити, що данні знаходяться в стовпчиках

  • задати    назву   діаграми    «Співвідношення утримань з заробітної плати», вісь категорій – «Прізвища», вісь значень – «Суми»

  • на вкладці "Легенда" встановити перемикач на рядок "справа

  • на наступному кроці встановити перемикач на рядок "Поместить диаграмму на имеющемся листе"













  1. Здійснити форматування таблиці та підготувати до друкування.

Урок 28

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6

“Розв’язування задач із математики та фізики засобами табличного процесора”

   Завантажити в свою папку (D:\Tutorial\9-X\прізвище) файл png_9klas_Lesson54_Excel_PR06.xlsx”.

Урок 27



Урок 26

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5

“Обчислення підсумків. Експорт та імпорт електронних таблиць”




Урок 25

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4

“Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. 

Сортування. Прості та розширені фільтри. Умовне форматування”

Урок 24. Упорядковування даних у таблицях.





Урок 23  Практична робота 7. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.

ПРАКТИЧНА РОБОТА



Урок 20. Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора.


ТЕСТ Призначення та використання математичних, статистичних функцій табличного процесора

1. Завантажити в Excel 

   2. Назвати  файл “Статистика”.

   3. Скориставшись статистичною функцією MIN, знайти мінімальне значення ваги:

       3.1. Виділити комірку C14.

       3.2. Натиснути на інструмент Вставлення функції .

       3.3. У діалоговому вікні “Вставлення функції” обрати категорію статистичні, функцію – MIN.

       3.4. Виділити діапазон ваг C3:C12.

       3.5. Натиснути кнопку .


  4. Скориставшись маркером заповнення, скопіювати формулу з комірки C14 в клітинки D14 та E14.


 5. Аналогічно в комірці C15 порахувати максимальне значення ваги для діапазону C3:C12, використавши статистичну функцію MAX.


  6. Скопіювати формулу з комірки C15 в клітинки D15 та E15.


  7. Використавши статистичну функцію AVERAGE, обчислити середнє значення віку з діапазону C3:C12, відповідь записати в клітинку C16.


  8. Скопіювати формулу з комірки C16 в клітинки D16 та E16.


  9. Знайти рейтинг вказаних осіб за вагою (розставити місця від найбільшої ваги до найменшої):

       9.1. Виділити комірку F3.

       9.2. Натиснути Вставлення функції  .

       9.3. Обрати статистичну функцію RANK.AVG.

       9.4. У діалоговому вікні “Аргументи функції ” ввести:

                    ¤ поле Число – C3 (значення ваги людини, яка розглядається);

                    ¤ у поле Посилання – $C$3:$C$12 (діапазон всіх можливих ваг людей).

              Примітка. Посилання повинне бути абсолютне, щоб при копіюванні межі діапазону не змінилися.

       9.5. Натиснути на кнопку .


   10. Скопіювати формулу із комірки F3 у клітинки діапазону F4:F12.


   11. Аналогічно заповнити клітинки G3:G12, визначивши рейтинг осіб за зростом.


   12. Перевірити правильність обчислень. У випадку наявності помилок внести поправки у формули.

 Урок 21 Призначення й використання логічних функцій табличного процесора.

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.

Вправа 1

Практична робота 

Підсумковий тест. Blender



http://inf1515.blogspot.com/2020/11/9-17.html


Контрольна робота ""База даних"

Тема 9. Створення персонального навчального середовища

Урок 44. (11/03) Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.1, ст 237-246. Виконати завдання 4,6 ст. 247
Урок 45. (17/03)Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.1, ст 237-246. Виконати завдання 8,9 ст. 247

Урок 46.(18/03) Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.2, ст 247-256. Виконати завдання 1,2 ст. 257

Урок 47.(31/03)Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.2, ст 247-256. Виконати завдання 7,8 ст. 257

Урок 48.(01/04)Інструктаж з БЖД. Практична робота. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.2, ст 247-256. Виконати Практичну роботу №12 ст. 257

Урок 49.(7/04) Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.3, ст 258-269. Виконати завдання 2,3 ст. 269

Урок 50.(8/04) Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.3, ст 258-269. Виконати завдання 4,5 ст. 269

 Урок 51.(14/04) Інструктаж з БЖД. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем

Домашнє завдання. Опрацювати розділ 9, пункт 9.3, ст 258-269. Виконати Практичну роботу №13 ст. 270

Урок 52.(15/04)Контрольна робота №4  з теми « Створення персонального навчального середовища»

Домашнє завдання. Повторити розділ 9, пункти 9.1- 9.3, ст 237-270. 
Виконати Тест до 20 квітня 2020 р.

Повідомте учням

Код доступу 182679
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua







Безпека в Інтернеті

Безпека в інтернеті

Вправа 1 

30 ненудних ПОРАД про БЕЗПЕКУ в інтернеті










Тести 





Урок 40. Векторний графічний редактор. Засоби векторного графічного редактора.








Тести


Матеріали для створення буклета "Хортиця"












Матеріали для створення буклета "Софіївка"







Створити буклет за зразком





Тести. Табличні величини Пройти

Практична робота №5
"Комп'ютерне моделювання"




Урок 14. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних. 
  Урок 44. Поняття персонального навчального середовище.Хмарні технології

 Урок 29.

Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування.

 

 

Урок 30. 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.

 

Урок 26. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам, пошук заданого елемента.

 

 Урок 24 . Тема" Табличні величини".

 

    Домашнє завдання. Підручник ст. 157-163. Завдання 1,2 на ст.164.


Урок. Тема "Введення й редагування тексту. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Перевірка правопису. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів".
              Домашнє завдання. Підручник ст. 234-243. Завдання 1,2 на ст. 243

Немає коментарів:

Дописати коментар