10 клас

Тести. База даних



Текстова версія -- http://asbit.nuczu.edu.ua/files/M3/3....

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 1  

   Тема урокуСтворення бази даних. Створення таблиць в режимі конструктора та їх заповнення

  Навчальна мета. Формування уявлення про бази даних та СУБД, формування навичок створення баз даних, таблиць у режимі конструктора, їх заповнення інформацією та визначення ключових полів. Завдання



10(11) клас. Рівень стандарту. Практичні завдання з інформатики за підручником Й.Я.Ривкінда 2018 року. 2.3. Візуалізація рядів даних. Тренди. Інфографіка. Задача 3. Завдання. Використовуючи сайт www.easel.ly , створіть інфографіку за зразком (мал. 2.23). Для цього: 1. Відкрийте вікно браузера. 2. Відкрийте сайт за адресою www.easel.ly . 3. Виберіть Empty Template (англ. Empty Template — порожній шаблон). 4. Виділіть на шаблоні, що відкрився, усі допоміжні фігури і пояснювальні тексти і видаліть їх, використавши клавішу Delete або команду Delete контекстного меню. 5. Виберіть кнопку backgrownds (англ. backgrownds — фони) і в списку фонів виберіть той, що відповідає зразку (мал 2 23). 6. Виберіть кнопку text (англ. text — текст), зі списку шаблонів текстів перетягніть на інфографіку шаблон заголовка header (англ. header — заголовок) і розмістіть його в місці, що відповідає зразку. 7. Двічі клацніть на шаблоні заголовка, змініть текст відповідно до зразка, виділіть змінений текст, установіть його колір червоний, розмір шрифту 36, вирівнювання по центру. 8. Виберіть кнопку Objects (англ. Objects — об’єкти), у списку категорій виберіть категорію avatar (англ. avatar — аватар, графічне подання людини), зі списку картинок, що відкрився, перетягніть на інфографіку той, що відповідає зразку, розмістіть його в потрібному місці, виділіть його, змініть розміри відповідно до зразка. 9. Виберіть кнопку shapes (англ shapes — фігури), у правій частині списку фігур, що відкрився, натисніть кнопку See All (англ See All — подивитися все), з повного списку фігур перетягніть на інфографіку круг, розмістіть його і змініть розмір відповідно до зразка. 10. Виділіть круг, скопіюйте його тричі, використавши його контекстне меню, розмістіть чотири круги відповідно до зразка. 11. Виберіть кнопку draw (англ. draw — малювати) і, використовуючи інструменти відрізок і стрілка, намалюйте відрізки і стрілки відповідно до зразка. 12. Виберіть кнопку Objects, у списку категорій виберіть категорію agriculture (англ. agriculture — сільське господарство), зі списку картинок, що відкрився, перетягніть на інфографіку той, що відповідає зразку, розмістіть його в потрібному місці, виділіть його, змініть розміри відповідно до зразка 13. Виконайте upload (англ. upload — завантажити звідкись, імпортувати) ⇒ Add files (англ. Add files — додати файли), виділіть у папці, що вкаже вчитель, значки файлів з малюнками, які відповідають зразку, та натисніть кнопку Відкрити. 14. Змініть розміри малюнків, що відкрилися, і розмістіть їх у кругах відповідно до зразка. 15. Доповніть зразок інфографіки (мал 2 23) іншими елементами за власним бажанням. 16. Збережіть вашу роботу на сайті, використавши меню Save (англ. Save — зберегти). 17. Збережіть вашу роботу на комп’ютері у вашій папці, виконавши Download (англ. Download — завантажити кудись, експортувати) ⇒ Export My Work (англ. Export My Work — експортувати мою роботу). 18. Закрийте вікно браузера. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=11zw...

Тест


10 клас (Модуль. Інформаційна безпека)

Урок 1. Основнні поняття в області безпеки інформаційних технологій. Основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій. Інформація та інформаційні відносини. Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди. Безпека інформаційних технологій.


Домашнє завдання: Зареєструватися на он-лайн курс «Основи інформаційної безпеки» від антивірусної компанії від антивірусної лабораторії Zillya! Антивірус (zillya.ua/prometheus) за посиланням https://edx.prometheus.org.ua/register#. Ознайомтеся з матеріалами курсу


Урок 2. Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах

Переглянути Загрози безпеці
Домашнє завдання:
1. Виконати інтерактивну вправу «Загрози безпеці та пошкодженняданих у комп’ютерних системах» (розділ Захист нформації) https://learningapps.org/5745146.
2. Створити спільну презентацію про загрози, використовуючи можлиості Google Диску.(Або записати в зошит повідомлення)


Урок 3. Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози.

Домашнє завдання: буклет в Microsoft Publisher з рекомендаціями про навмисні штучні загрози інформації, результат вашої роботи надішліть на електронну пошту.

Урок 4. Технічні та програмні засоби добування інформації

Переглянути презентацію Засоби добування інформації
Домашнє завдання: конспект

Ознайомитися з інформацією про віруси і шкідливі програми на сайті Zillya! (віруснаенциклопедія) Дослідити типи шкідливих програм (virus Trojan, Backdoor, Dropper,Downloader, Tool, Adware, Dialer, Worm, Exploit, Rootkit), скористайтеся даними на сайті Zillya! (вірусна енциклопедія)

Урок 5. Об’єкти захисту. Види заходів протидії загрозам безпеки. Основні принципи побудови системи безпеки інформації в автоматизованій системі.

Переглянути презентацію "Об'єкти захисту"
Виконайте інтерактивну вправу “Організаційні принципи” https://learningapps.org/3944154

Завдання 2. Створіть текстовий документ, що містить відомості про систему інформаційної безпеки. Подайте знайдені відомості в текстовому документі у зручному вигляді (таблиці, схеми тощо). Надішліть на e-mail вчителю.

Презентація по списках
Таблиця

Створення таблиць у БД
Відео











Немає коментарів:

Дописати коментар